Oferując usługi dla dzieci, trzeba mieć świadomość, że właściwym klientem jest rodzic. To on wynajduje różnego typu atrakcje dla swojego dziecka i kupuje konkretną usługę. Jednak, musi być ona w taki sposób oferowana, aby i dziecko było zadowolone. Rodzice to często osoby zapracowane. Nie mają wiele czasu na wyszukiwanie informacji. Dlatego, trzeba dotrzeć do nich z reklamą i zadbać, aby dostarczała ona wszelkich niezbędnych do podjęcia decyzji o skorzystaniu z konkretnej usługi informacji.
Jak docierać z reklamą do rodziców dzieci?
Istnieje wiele metod płatnej i darmowej promocji firmy w Internecie. Wśród nich można wyróżnić:
Social Media,
Google Ads,
Content Marketing,
E-mail Marketing,
Wizytówka Google Moja Firma,
Pozycjonowanie SEO.
Poznaj te formy promocji firmy w Internecie i wykorzystaj!
Na czym polega promowanie usług dla dzieci w Internecie?
Social Media to takie serwisy społecznościowe jak Facebook, Instagram czy Tik Tok.
Dają one takie możliwości, jak:
dotarcie do sporej liczby odbiorców i potencjalnych klientów,
lepsze poznanie potrzeb klientów, rodziców i pośrednio ich dzieci,
zarówno bezpłatne, jak i płatne publikowanie treści promocyjnych,
zwiększenie rozpoznawalności marki w Internecie.
Google Ads to płatny system reklamowy, który pozwala na:
dostarczenie reklamy konkretnym osobom, potencjalnie zainteresowanych ofertą usług dla dzieci,
dostęp do wykazu kosztów kampanii,
kontrolowanie efektów działań,
promowanie marki w Internecie i większa jej świadomość wśród rodziców,
reklamy umieszczane w różnych formach i miejscach w sieci (linki sponsorowane, pierwsze wyniki wyszukiwania, banery i inne).
Content Marketing to strategia, która tworzy i rozwija grupę stałych odbiorców, poprzez dawanie im wartościowych materiałów. Może to być blog/podcast/videoblog z poradami dla rodziców.
Dzięki temu:
zwiększysz ruch na Twojej firmowej stronie internetowej lub sklepie internetowym,
poprawisz pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania,
zbudujesz społeczność zainteresowaną marką,
zapewnisz sobie wizerunek eksperta w branży usług dla dzieci,
wzrośnie zaufanie rodziców dzieci do Twoich usług.
E-mail Marketing sprawdzi się, jeśli usługi sprzedajesz online, ale nie tylko. Możesz stworzyć newsletter, którym będziesz wysyłać informacje o promocji, porady dla rodziców, aktualizacje dotyczące Twoich usług dla dzieci itp.
Wizytówka Google to absolutna konieczność, jeśli zapraszasz rodziców z dziećmi w jakieś konkretne miejsce. Dzięki wizytówce, z łatwością dotrą przy pomocy Google Maps do tego miejsca, dowiedzą się o godzinach otwarcia, opiniach i innych informacjach teleadresowych.
Ta promocja i reklama firmy bardzo wzmacnia jej pozycję na lokalnym rynku.
Oczywiście, nie można zapomnieć o dobrze działającej stronie internetowej, która wyświetla się jako jedna z pierwszych w wynikach wyszukiwania. Musi ona być zoptymalizowana technicznie, bogata w wartościowe treści i dobrze, aby stosowała linkowanie zewnętrzne (np. fora parentingowe, portale internetowe dla mam/kobiet w ciąży).
Stosuj różnorodne formy promocji, docieraj do większej liczby rodziców dzieci i ciesz się zyskiem!