Strona główna
Marketing internetowy firmy z branży usług dla dzieci – o co zadbać?

Marketing internetowy firmy z branży usług dla dzieci – o co zadbać?

04.05.2023

Marketing internetowy firmy z branży usług dla dzieci – o co zadbać?

Oferując usługi dla dzieci, trzeba mieć świadomość, że właściwym klientem jest rodzic. To on wynajduje różnego typu atrakcje dla swojego dziecka i kupuje konkretną usługę. Jednak, musi być ona w taki sposób oferowana, aby i dziecko było zadowolone. Rodzice to często osoby zapracowane. Nie mają wiele czasu na wyszukiwanie informacji. Dlatego, trzeba dotrzeć do nich z reklamą i zadbać, aby dostarczała ona wszelkich niezbędnych do podjęcia decyzji o skorzystaniu z konkretnej usługi informacji.

Jak docierać z reklamą do rodziców dzieci?

Istnieje wiele metod płatnej i darmowej promocji firmy w Internecie. Wśród nich można wyróżnić:

  • Social Media,

  • Google Ads,

  • Content Marketing,

  • E-mail Marketing,

  • Wizytówka Google Moja Firma,

  • Pozycjonowanie SEO.

Poznaj te formy promocji firmy w Internecie i wykorzystaj!

Na czym polega promowanie usług dla dzieci w Internecie?

Social Media to takie serwisy społecznościowe jak Facebook, Instagram czy Tik Tok.

Dają one takie możliwości, jak:

  • dotarcie do sporej liczby odbiorców i potencjalnych klientów,

  • lepsze poznanie potrzeb klientów, rodziców i pośrednio ich dzieci,

  • zarówno bezpłatne, jak i płatne publikowanie treści promocyjnych,

  • zwiększenie rozpoznawalności marki w Internecie.

Google Ads to płatny system reklamowy, który pozwala na:

  • dostarczenie reklamy konkretnym osobom, potencjalnie zainteresowanych ofertą usług dla dzieci,

  • dostęp do wykazu kosztów kampanii,

  • kontrolowanie efektów działań,

  • promowanie marki w Internecie i większa jej świadomość wśród rodziców,

  • reklamy umieszczane w różnych formach i miejscach w sieci (linki sponsorowane, pierwsze wyniki wyszukiwania, banery i inne).

Content Marketing to strategia, która tworzy i rozwija grupę stałych odbiorców, poprzez dawanie im wartościowych materiałów. Może to być blog/podcast/videoblog z poradami dla rodziców.

Dzięki temu:

  • zwiększysz ruch na Twojej firmowej stronie internetowej lub sklepie internetowym,

  • poprawisz pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania,

  • zbudujesz społeczność zainteresowaną marką,

  • zapewnisz sobie wizerunek eksperta w branży usług dla dzieci,

  • wzrośnie zaufanie rodziców dzieci do Twoich usług.

E-mail Marketing sprawdzi się, jeśli usługi sprzedajesz online, ale nie tylko. Możesz stworzyć newsletter, którym będziesz wysyłać informacje o promocji, porady dla rodziców, aktualizacje dotyczące Twoich usług dla dzieci itp.

Wizytówka Google to absolutna konieczność, jeśli zapraszasz rodziców z dziećmi w jakieś konkretne miejsce. Dzięki wizytówce, z łatwością dotrą przy pomocy Google Maps do tego miejsca, dowiedzą się o godzinach otwarcia, opiniach i innych informacjach teleadresowych.

Ta promocja i reklama firmy bardzo wzmacnia jej pozycję na lokalnym rynku.

Oczywiście, nie można zapomnieć o dobrze działającej stronie internetowej, która wyświetla się jako jedna z pierwszych w wynikach wyszukiwania. Musi ona być zoptymalizowana technicznie, bogata w wartościowe treści i dobrze, aby stosowała linkowanie zewnętrzne (np. fora parentingowe, portale internetowe dla mam/kobiet w ciąży).

Stosuj różnorodne formy promocji, docieraj do większej liczby rodziców dzieci i ciesz się zyskiem!