Promowanie nieruchomości, zarządzania nimi, kupna lub sprzedaży nie powinno polegać tylko na jednej opcji, jaką najczęściej są specjalne serwisy i portale ogłoszeniowe. Jeśli ograniczasz się tylko do tej opcji promocji, istnieje ryzyko, że Twoje ogłoszenie zginie wśród wielu innych (zwłaszcza, jeśli rzadko je odświeżasz). Warto zastosować zróżnicowane metody promocji, a tego typu serwisy stosować jako źródło danych i jeden z wielu elementów układanki, która ma na celu przyciągnięcie klientów.
Co powinno zawierać dobre ogłoszenie promujące kupno/sprzedaż nieruchomości?
Aby ogłoszenie związane z nieruchomością było kompletne i poprawne, powinno zawierać takie informacje, jak:
cena nieruchomości,
rodzaj lokalu (mieszkalny, niemieszkalny, dom, mieszkanie, kawalerka, garsoniera itp.),
dokładną lokalizację nieruchomości,
opis pomieszczeń, z jakich składa się dana nieruchomość wraz z metrażem,
stan prawny nieruchomości,
stan techniczny mieszkania (rynek pierwotny, wtórny, stan deweloperski, pod klucz, wyposażenie),
dodatkowe informacje (miejsce postojowe/garaż, komórka lokatorska, balkon),
dane kontaktowe do agencji/agenta nieruchomości.
Dzięki zapewnieniu potencjalnym klientom kompletnych informacji ograniczysz pytania od niezainteresowanych osób.
Jak promować firmę oferującą nieruchomości i jej usługi?
Social Media to ogrom możliwości tworzenia wizerunku firmy. Korzyści, jakie płyną z korzystania z tej formy promocji to między innymi możliwość:
dotarcia do milionów odbiorców każdego dnia,
poznania potrzeb potencjalnych klientów,
zarówno publikowania bezpłatnych treści, jak i płatnych, docierających do konkretnych użytkowników reklam,
zwiększenia rozpoznawalności marki i poprawy wizerunku firmy w Internecie.
Warto zaznaczyć, że media społecznościowe posiadają także własne narzędzia (Marketplace, grupy tematyczne), które zrzeszają osoby poszukujące informacji na temat nieruchomości. Możesz zamieścić tam Twoje ogłoszenie o sprzedaży/kupnie nieruchomości.
Google Ads to system reklamowy, dzięki któremu można:
kierować reklamę do konkretnych osób, które mogą być zainteresowane zakupem/sprzedażą nieruchomości,
kontrolować efekty oraz koszty przeprowadzanej kampanii,
korzystać z różnych form reklamy w wielu miejscach w sieci (banery, linki sponsorowane, pierwsze wyniki w wyszukiwaniach, reklama produktowa),
wzmocnić świadomość marki i pozytywny wizerunek firmy.
To dobry sposób promocji, jeśli zależy Ci na szybkim odnalezieniu klientów.
Strona internetowa to jeden z obowiązkowych metod promocji firmy. To baza wszelkich informacji o wszystkich nieruchomościach, jakie oferujesz. Masz tu niemal nieograniczone możliwości przedstawiania wiadomości o Twojej działalności i usługach. Możesz stworzyć stronę internetową dla firmy albo dla poszczególnych nieruchomości, które oferujesz. Możesz także śledzić statystyki, które pokażą Ci, jakimi nieruchomościami są najbardziej i najmniej zainteresowani klienci oraz ich ruch na stronie. To pozwoli lepiej poznać ich potrzeby i odpowiednio dostosować działania.
Dostosuj działania promocyjne do możliwości Twojej firmy, a z pewnością zyskasz na swoich nieruchomościach!